Doorgaan naar hoofdcontent

Blog 8 ~ welkom to my wonderland🦄


Hallo beauty's

Vandaag een korte blog over super leuke kousen die een nieuwe trend gaan worden, misschien als je ze ziet denk je ow die zijn voor kinderen maar ik heb ze aangehad voor een shoot en geloof me ze zijn super leuk!

De nieuwe kousen trend heet Madmia en zijn al een ernorme hit in Australië waar het merk vandaan komt ♡♡♡♡♡
Het zijn kousen met felle kleuren, gekke printjes, franjes en nog veel meer! Je hebt er zelfs schoenen en tassen van, maar dat zal ik jullie hier onder allemaal laten zien.
Hoe ik bij deze nieuwe trend ben gekomen? De dansschool waren ik vroeger jaren bij heb gedanst verkoopt deze exclusieve kousen en accessoires, en gebruiken ze bij outfits van hun hiphop wedstrijd teams. Toen ik de kousen zag kreeg ik gelijk een vrolijkheid over me heen, omdat de kousen zulke vrolijke kleuren en printjes hebben ik dacht gelijk dit is niet alleen leuk voor kinderen maar hoe leuk is het om bijvoorbeeld aan te trekken in de zomer naar een festival? Of onder een outfit om het net even wat gekker te maken ( als je daar van houdt en durft natuurlijk, want ik ben zo iemand die overal wel een outfit in ziet).
Owja ook belangrijk ze zitten ook nog is erg lekker aan je voetjes en benen, de stof is erg fijn en geloof het of niet de kousen zakken niet af!
En dan heb je ook nog is super leuke open boots erbij waar je de sokken doorheen kunt zien ( als je dat natuurlijk leuk vind zelf vind ik dat leuker voor de kids).
Wat ik helemaal geweldig vind zijn de rug tassen die ze hebben, kennen jullie nog de crocs?? waar je van die figuurtjes in kon klikken en ook verplaatsen nou dat heeft de madmia rugtas nou ook hoe leuk is dat, dat je dus eigenlijk je rugtas steeds op en andere manier kan maken en dragen!
Ik zal jullie niet langer op houden met mijn gelul over hoe geweldig ik het allemaal wel niet vind terwijl jullie nu nog denken waar heeft zei het in godsnaam over (jaja ik weet het sorry voor me taalgebruik girls maar thats me!).
De Mermaid♡
De Mad unicorns♡


De Bubble-boots-pink♡




De Fantasy♡




De Snapchat
De Madpack Black♡































En zijn jullie net zo vrolijk als mij geworden na het zien van deze super leuke kousen?? ( zo niet moeten jullie nog een keertje kijken word je vanzelf vrolijk haha).
Ik vind ze in ieder geval helemaal geweldig ( hadden jullie zeker nog niet door gehad he !).

Waar zijn de madmia kousen, schoenen en rug tassen te koop?? ze zijn te koop bij dansschool marcella van altena in Hoofddorp, of op de madmia site http://www.madmia.nl/

Ik ga maar is af ronden voor vandaag, maar omdat het maar een korte blog is zal ik er morgen nog een schrijven en online zetten. (nouja kort hij is toch wat langer geworden dan verwacht, maarja ik lul nou eenmaal zo lekker door altijd).

XoXo cheey

Reacties

Populaire posts van deze blog

Blog 7 ~ Shop till you drop at Mi sueno

hello beauty`s Vandaag een Shop till you drop blog! want welke vrouw houd nou niet van shoppen. Ik in ieder geval wel, ik weet niet ik krijg er altijd een soort van voldoening en rust van als ik heb geshopt ben ik de enige gek die dit heeft? Vroeger winkelde ik echt 1 keer per week, niet dat ik ook elke week met tassen vol thuis kwam maar zeker wel met 1 item. Oke maar genoeg over mezelf voordat ik weer weg dwaal, terug naar het onderwerp van vandaag een shop till you drop blog. Deze keer schrijf ik hem over een van mijn favoriete winkels Mi sueno ♡♡ Eigenlijk kom ik al best lang in deze winkel en vind ik het altijd gezellig om er te zijn, ik kan er ook nooit maar even snel langs aangezien ik altijd wel minimaal 3 kwartier blijf plakken. Dat is niet alleen vanwege de leuke kleding maar ook vanwege het gezellige altijd lieve personeel dat er werkt. Zelf vind ik dat altijd wel een must in van die kleine winkeltjes, omdat je toch wat meer in contact bent met het personeel. Mi

Wie ben ik ?

Haai lieve lezers♡ Super leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog !! Veel plezier Het heeft even geduurd voordat ik het zeker wist maar nu gaat het dan toch echt gebeuren IK GA BLOGGEN!! Ik vond het een beetje spannend om er aan te beginnen want waar moet je nou over schrijven en wat vinden lezers nou echt leuk om te lezen, al die vragen spookte door me hoofd. Maar uiteindelijk dacht ik bij mezelf ik ga gewoon schrijven over dingen die ik leuk vind en de dingen die ik doe en mee maak in me leven.  Mijn blog gaat daarom zoals jullie misschien al hebben gezien over... - fashion - beauty - food - mijn leven Dit zijn de dingen die ik namelijk erg leuk vind en waar ik graag mee bezig ben !  Op mijn blog komen elke week verhalen over fashion en beauty, tips en tricks, foto's, recepten en een kijkje in mijn leven. Ik zou het super leuk vinden als jullie in reacties vragen en ideetjes plaatsen zodat ik hiermee aan de slag kan op mijn blog en jullie lezer dus veel lees ple