Doorgaan naar hoofdcontent

Blog 4~ Q&A time 🖤

Haai beauty's ♡

Deze week heb ik en Q&A voor jullie gemaakt! ( nouja met jullie hulp natuurlijk).
Via mijn Snapchat had ik jullie gevraagd of jullie leuke, serieuze of gênante vragen voor me hadden, om mij via deze weg wat beter te leren kennen. ( want ja lijkt me leuker dat jullie een beetje wat weten van het geweldige Brein achter deze blog! Oké dat geweldige brein moeten jullie maar even overheen lezen ik liet me weer eens gaan zal eens niet Cheyenne.
Ik heb heel veel leuke reacties met leuke vragen gehad, even een bedankje aan jullie girls♡♥♡
Uit alle vragen heb ik er een aantal willekeurig ( ja echt waar ik heb ineminemuten gedaan) uitgehaald die ik in deze blog aan jullie ga beantwoorden.

Nou dames ga er lekker voor zitten met een kop thee (of wat sterkers) heb ik namelijk ook gedaan met het schrijven van deze blog en veel lees plezier♡♥♡♥♡
Owja ik heb het niet in een speciale volgorden maar alle soorten vragen lekker door Elkaar!.

Welke kleur haar heb je al gehad, en welke zou je nog willen?
3 jaar geleden ben ik begonnen met de wat 'gekkere' haarkleuren, ik was toe aan iets totaal anders.
Ik ben toen begonnen met rood ( nouja zeg maar knalrood) en heb verschillende tinten rood gehad.
Alleen na een klein jaartje dacht Nederland rood wat leuk dit word de nieuwe trend en was ik er dus klaar  mee, de zelfde week ben ik nog paars gegaan.
Vervolgens ben ik naar paars/roze gegaan, donkerblond, bruin, lichtblond en platium blond.
Maar die normale kleuren vervelen me nou eenmaal erg snel dus ben ik weer terug gegaan naar me vertrouwende gekke haarkleuren.
Het begon met grijs en ben nu net een kleine 2 weken rosé.
 Voordat ik vragen krijg... ik heb vrij sterk en erg dik haar waardoor ik geen moeite heb met het vaker verven. ( ik hou me gekkere kleuren trouwens altijd bij met een spoeling van la riche directions).
De vraag welke kleur ik nog zou willen moest ik even onderzoek voor doen, want normaal krijg ik altijd ineens een gekke ingeving en zit ik dezelfde of de dag erna in de kappers stoel.
Maar ik denk dat ik eruit ben, ik zou best nog wel een blauwe tint kant op willen gaan, en dat is omdat ik die kleur kant nog nooit heb gehad.

Als je 1 ding aan jezelf zou mogen veranderen wat zou het dan zijn? 
Ik denk dat ik dan voor een borstvergroting zou gaan, niet omdat ik een kleine maat heb maar puur omdat ik het mooier vind qua decolleté en in bikini omdat het zeg maar meer naar elkaar toe staat.

Woon je samen?
Ja, ik woon sinds bijna een jaar samen met mijn vriend. ( zal ook een keer een home tour blog maken).

Hoeveek kinderen zou je willen?
Ik zou graag 2 kindjes willen, maar een 3de zou over nagedacht kunnen worden.

Ben je een dierbare verloren?
Helaas ben ik best een aantal dierbare verloren, mijn 2 opa's, overgroot opa en oma en de wat 'grotere' dierbare ( niet dat mijn opa's en oma's niet dierbaar genoeg waren) mijn vader.
Ik ben hem helaas op een jonge leeftijd van 10 jaar verloren aan een moter ongeluk.
Hij heeft natuurlijk een hele grote plek in mijn hart en zal altijd aan hem denken, maar gelukkig heb ik er mee leren leven.



Wat is je favoriete Aziatische land en waarom?  
Nou ik denk dat ik dan voor Bali ( Indonesië ) zou gaan, ookal ben ik daar nog nooit geweest.
Het lijkt me namelijk een erg mooi eiland, en vooral die leuke hutjes op zee.

Wat is je lievelings eten?
Ik hou zoveel van aardappelen, nouja gekookte aardappelen met lekkere jus en dan het liefste als stamppot. Maar dat is wel een gedeelde plaats met sushi daar kan je me echt voor wakker maken!
En owja ik heb soms ook weken dat ik verslaafd ben aan cheeseburgers van de macdonalds ( erg slecht maar zijn zo lekker).

Wat voor werk doe je? 
Ik werk in de ouderenzorg, en doe daar ook via me werk een opleiding voor verzorgende ig waar ik als het goed is volgend jaar september mee klaar ben.

Wat is je grootste blunder?
Hier moest ik eigenlijk best wel over nadenken wat nou echt me grootste blunder is geweest.
Ik weet niet of dit me grootste is maar hij kwam ineens weer in me op en vond hem eigenlijk wel erg hilarische.
Iemand maakte mijn een keer wijs dat als je in een glas zingt je een grappige stem krijgt, dus wat doet cheyenne die pakt haar glas kantelt hem een kwart slag om er in te zingen, en ja hoor een hele lading drinken over me heen en dus ook zeiknat ! ( degene met het ow zo leuke grapje had natuurlijk al gezien dat er drinken in zat) en ik ben weer zo een oen om daar dus niet over na te denken.

Wat doe je het liefste als je een avondje alleen thuis bent?
Ow van zulke avonden hou ik zo hè, ik zet kopjes thee ( gekaramaliseerde peer i love deze smaak) plof op de bank met me dekentje en ga de hele avond me serie kijken of van die heerlijke slappe girlsmovie's.
Vaak doe ik dit niet eens alleen maar met vriendinnen en dan komen natuurlijk ook alle de lekkere dingen op tafel.( ja wij houden nou eenmaal veel van eten).

Wat is jou kledingstijl?
Eigenlijk heb ik niet echt 1 bepaalde kledingstijl, ik draag gewoon wat ik leuk vind, en combineer alles ook op verschillende manieren.
Ik kan daarom ook van mezelf zeggen dat ik meerdere kledingstijlen heb.

Wat is je favoriet kledingwinkel?
De winkels waar ik vrij regelmatig kom ( hmm ja erg fijn voor me bankrekening dat regelmatig) zijn natuurlijk de Zara en de breshka, en ik houd ook van die kleine boutique winkeltjes.

Doe je aan een sport?
Vroeger heb ik 14 jaar gedanst, ook op hoger niveau.
Nu in deze tijd heb ik een gekke tik ik ga naar de sportschool en train dan ook 4 dagen erg fanatiek, maar als ik dan denk oké we kunnen er weer mee door stop ik weer ( ja de sportschool verdient die maanden dat ik niet kom er goed aan me).
En als ik dan na een tijdje denk oke cheyenne het is weer de hoogste tijd dan ga ik keurig weer 4 dagen in de week, en zo dit het hele jaar door.


Nou beauty's ik denk dat jullie nu wel een beetje meer van me weten, en sluit daarom hierbij ook me blog af want anders word dit weer een mega lang lees verhaal ( aangezien ik nooit kan stoppen met schrijven)  en dat doe ik jullie niet aan.
Als jullie nog meer vragen hebben zijn ze altijd welkom in een reactie ♡♥♡
En vergeet niet om op die ow zo mooie abonneer en volg knop te drukken !!

Xoxo cheey










Reacties

Populaire posts van deze blog

Blog 7 ~ Shop till you drop at Mi sueno

hello beauty`s Vandaag een Shop till you drop blog! want welke vrouw houd nou niet van shoppen. Ik in ieder geval wel, ik weet niet ik krijg er altijd een soort van voldoening en rust van als ik heb geshopt ben ik de enige gek die dit heeft? Vroeger winkelde ik echt 1 keer per week, niet dat ik ook elke week met tassen vol thuis kwam maar zeker wel met 1 item. Oke maar genoeg over mezelf voordat ik weer weg dwaal, terug naar het onderwerp van vandaag een shop till you drop blog. Deze keer schrijf ik hem over een van mijn favoriete winkels Mi sueno ♡♡ Eigenlijk kom ik al best lang in deze winkel en vind ik het altijd gezellig om er te zijn, ik kan er ook nooit maar even snel langs aangezien ik altijd wel minimaal 3 kwartier blijf plakken. Dat is niet alleen vanwege de leuke kleding maar ook vanwege het gezellige altijd lieve personeel dat er werkt. Zelf vind ik dat altijd wel een must in van die kleine winkeltjes, omdat je toch wat meer in contact bent met het personeel. Mi

Wie ben ik ?

Haai lieve lezers♡ Super leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog !! Veel plezier Het heeft even geduurd voordat ik het zeker wist maar nu gaat het dan toch echt gebeuren IK GA BLOGGEN!! Ik vond het een beetje spannend om er aan te beginnen want waar moet je nou over schrijven en wat vinden lezers nou echt leuk om te lezen, al die vragen spookte door me hoofd. Maar uiteindelijk dacht ik bij mezelf ik ga gewoon schrijven over dingen die ik leuk vind en de dingen die ik doe en mee maak in me leven.  Mijn blog gaat daarom zoals jullie misschien al hebben gezien over... - fashion - beauty - food - mijn leven Dit zijn de dingen die ik namelijk erg leuk vind en waar ik graag mee bezig ben !  Op mijn blog komen elke week verhalen over fashion en beauty, tips en tricks, foto's, recepten en een kijkje in mijn leven. Ik zou het super leuk vinden als jullie in reacties vragen en ideetjes plaatsen zodat ik hiermee aan de slag kan op mijn blog en jullie lezer dus veel lees ple

Blog 8 ~ welkom to my wonderland🦄

Hallo beauty's Vandaag een korte blog over super leuke kousen die een nieuwe trend gaan worden, misschien als je ze ziet denk je ow die zijn voor kinderen maar ik heb ze aangehad voor een shoot en geloof me ze zijn super leuk! De nieuwe kousen trend heet Madmia en zijn al een ernorme hit in Australië waar het merk vandaan komt ♡♡♡♡♡ Het zijn kousen met felle kleuren, gekke printjes, franjes en nog veel meer! Je hebt er zelfs schoenen en tassen van, maar dat zal ik jullie hier onder allemaal laten zien. Hoe ik bij deze nieuwe trend ben gekomen? De dansschool waren ik vroeger jaren bij heb gedanst verkoopt deze exclusieve kousen en accessoires, en gebruiken ze bij outfits van hun hiphop wedstrijd teams. Toen ik de kousen zag kreeg ik gelijk een vrolijkheid over me heen, omdat de kousen zulke vrolijke kleuren en printjes hebben ik dacht gelijk dit is niet alleen leuk voor kinderen maar hoe leuk is het om bijvoorbeeld aan te trekken in de zomer naar een festival? Of